مزایای بخاری برقی

مزایای بخاری برقی

برای گرم کردن یک اتاق سرد ، گزینه های زیادی وجود دارد که هر گزینه ، معایب و مزایای خاص خود را دارد.بخاری برقی ، راه حلی برای گرم کردن یک محیط سرد است.

بخاری برقی ، با نداشتن مواد سوزاننده ، گازهای قابل احتراق یا دودهای مضر ، ایمن ترین راه حل ممکن برای گرم کردن خانه شما است.

بخاری های گازی ، گاز LPG یا گاز طبیعی را می سوزانند.گرچه اینها در مقایسه با برق سوختهای ارزان قیمتی هستند ، اما دارای معایبی هستند که ترازوها را به نفع گرمایش الکتریکی تغییر می دهند.

از آنجا که بخاری های برقی به سوزاندن ، چیزی اطمینان ندارند ، هیچ دی اکسید کربنی در جو آزاد نمی شود.استفاده از بخاری برقی به عنوان منبع تولیدکننده گرما ، باعث حفظ منابع می شود ، زیرا به سوخت نیاز ندارد.بعلاوه این گزینه گرمایش ، هیچ گونه انتشار آلاینده ای ایجاد نمی کند و خطر نشت گاز را از بین می برد.

در حالی که یک سیستم گرمایشی سنتی از شما می خواهد لوله ها را حفاری کنید ، که بی تردید بسیار وقت گیر و گران است ، نصب و راه اندازی بخاری برقی خیلی آسان است و زمانبر نیست.همچنان لازم است تهویه مناسب برای بخاری های گاز قابل حمل یا تأمین هزینه اضافی برای خرید یک مدل دودکش دار ثابت فراهم شود ، در حالی که برای بخاری برقی نیاز به این موارد نیست ، بخاری های برخلاف بخاری های گازی به دودکش نیاز ندارند.

مقایسه بخاری برقی و بخاری گازی

مقایسه بخاری برقی و بخاری گازی

هزینه

نگرانی اصلی هنگام خرید هر چیزی هزینه آن است.هزینه نصب بخاری های گازی در مقایسه با بخاری های برقی ، گران تر است ، زیرا استفاده از بخاری های گازی به سیستم تهویه مناسب نیاز دارد.اگر خانه شما دودکش مناسبی برای تخلیه مونوکسیدکربن مضر و بخار آب ندارد ، باید یک متخصص را برای نصب این لوله ها و دریچه ها استخدام کنید.

هزینه عملیاتی

قیمت گاز در هر واحد نسبتاً ارزان تر از قیمت برق در هر واحد است.این بدان معنی است که در طولانی مدت ، استفاده روزانه از بخاری های گازی ممکن است بسیار ارزان تر باشد.بخاری های برقی در نهایت هزینه بیشتری دارند ، حتی اگر هزینه نصب اولیه بسیار کمتر باشد.

بهره وری

با بخاری برقی ساده ، هیچگونه از دست دادن گرما بین منبع تغذیه و گرمای خروجی وجود ندارد.بخاری های برقی 100٪ کارآمد هستند در حالی که بخاری های گازی فقط 80-90٪ کارآمد هستند.

ایمنی

بخاری های برقی و بخاری های گازی خطرات زیادی را به همراه دارند.اگر از بخاری برقی استفاده می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که آن را برای مدت زمان طولانی به طور مداوم اجرا نکنید.زیرا به طور بالقوه می تواند آتش سوزی برق ایجاد کند.

بخاری های گازی با عدم تهویه مناسب می تواند شما را خفه کند و رطوبت هوا را از بین ببرد و باعث ایجاد مشکلات پوستی مانند اگزما شود.

اندازه و قابلیت حمل

بخاری برقی

یکی دیگر از مزایای بخاری های برقی قابلیت حمل آن است و در کنار آن ، در طرح ها ، شکل ها و اندازه های مختلف موجود است.می توانید طرح هایی متناسب با خانه خود انتخاب کنید.با این وجود بخاری های گازی حجیم تر هستند و فضای بیشتری را اشغال می کنند.به علاوه ، گزینه های طراحی زیادی ندارند.

اندازه اتاق

بخاری برقی مدت زمان بیشتری برای گرم کردن اتاق نیاز دارد و برای گرم کردن اتاق های کوچک مانند اتاق خواب شما طراحی شده است. در حالی که ، بخاری های گازی در مدت زمان کمتری اتاق را به طور کارآمد گرم می کنند و معمولاً برای فضای بزرگ بهتر است.

نتیجه

اگر تصمیم دارید که بخاری برقی یا بخاری بخرید ، باید سبک زندگی ، نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید.اگر نمی خواهید هزینه بالایی را پرداخت کنید ، بهترین گزینه برای شما بخاری برقی است.اینها 100٪ کارآمد هستند و برای گرم کردن فضاهای کوچکتر مناسب هستند.با این حال ، در طولانی مدت ، بخاری های گازی بسیار ارزان تر هستند و حتی در فضاهای بزرگتر گرما را سریعتر انتقال می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای بخاری برقی و یا اطلاع از قیمت المنت استخری ، لطفا با شماره 09128354976 تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *