کرونا:دستگاه دست خشک کن

کرونا و دستگاه دست خشک کن

تاثیر دست خشک کن بر کرونا ویروس

آیا دست خشک کن برقی تاثیری بر کشتن ویروس کرونا روی دست های شما دارد؟در این مقاله میخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم.در ادامه با المنت سازی کوروش – سازنده المنت صنعتی – همراه باشید.

در بین اطلاعات زیادی که در همه رسانه ها در مورد ویروس کرونا وجود دارد ، شستن دست ها یکی از مهمترین اخباری است که می توان این روزها خواند ، زیرا یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از شیوع و آلودگی ویروس ذکر شده است.

یکی از نکاتی که می خواهیم در اینجا برجسته کنیم و خیلی برای ما مهم است ، این است که تقریباً در همه آنها اصطلاح “شستن دست” گفته می شود و اصطلاح “خشک کردن” نیست.به همین دلیل ، در المنت سازی کوروش ، ما می خواهیم ، در رابطه با خشك کردن صحیح دست ها برای مبارزه با ویروس Covid 19 ، صحبت كنیم ، زیرا نباید این نکته را نادیده بگیریم.

تاثیر دست خشک کن بر کرونا ویروس

دستان مرطوب می توانند میکروب ها را راحت تر منتقل کنند ، بنابراین ما باید پس از شستن دست ها ، مطمئن شویم که دستانمان به درستی خشک شده است.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی “پس از شستن دست ها ، باید آنها را کاملاً با دستمال کاغذی یا خشک کن دست خشک کنید.”

برای محافظت از خود در برابر ویروس کرونا ، شما باید مرتباً دستان خود را با الکل پاک کنید یا آنها را با آب و صابون بشویید.پس از تمیز شدن دست ها ، باید آنها را با استفاده از حوله های کاغذی یا خشک کن هوای گرم کاملاً خشک کنید.

حتما دستان خود را کاملا بشویید.بسیار مهم است که دستان شما بعد از شستن خشک شوند ، زیرا دست خیس میکروب ها را به راحتی منتقل می کند.

اما برای اطمینان از خشک شدن کامل دست ها برای کاهش خطر انتقال ویروس کرونا ، می توانید از هر دو روش خشک کردن یعنی دستمال کاغذی یا دستگاه دست خشک کن استفاده شود.کلید سلامت شما در دوران کرونا ، شستن خوب دست و خشک کردن کامل آن است.

مزایای دستگاه دست خشک کن

  • آنها عمدتا با سنسور کار می کنند ، بنابراین بیشتر مناطق بدون لمس هستند.
  • اکنون خشک کن های دست مدرن ، مواردی مانند فیلترهای HEPA و رزین ضد باکتری را در مواد خود دارند که به مبارزه با باکتری ها و میکروب های اطراف کمک می کند.
  • آنها می توانند در خشک شدن مکانهایی سخت مانند زیر ناخن انگشت و بین انگشتان موثر باشند.

مزایای دستگاه دست خشک کن

خشک کن برقی دارای مزایای عمده ای در مقایسه با سایر روش ها است: آنها بسیار کارآمد هستند و به لطف فیلترهای HEPA و پوشش های ضد باکتری ، یک انتخاب بهداشتی برای خشک کردن دست هستند.آنها همچنین در مقایسه با استفاده از حوله های کاغذی فواید زیست محیطی قابل توجهی به همراه دارند و از نظر اقتصادی بسیار سودمند هستند.

در طی بحران جهانی COVID-19 ، ضروری است که همه ما به یک روال دقیق شستن و خشک کردن دست پایبند باشیم و برای اطمینان از اینکه این کار را به طور مؤثر انجام می دهیم ، از راهنمایی های WHO پیروی کنیم.این نقش مهمی در کمک به مهار شیوع ویروس خواهد داشت.مطمئناً ، هیچ دستگاهی نمی تواند ویروس را از بین ببرد ، با این وجود همه ما می توانیم مسئولیت خود را به عهده بگیریم ، در حالی که منتظر تولید واکسن هستیم.

مخالفان

تحقیقات ما یادآوری می کند که خشک کردن مناسب و مؤثر دست برای بهداشت دست ضروری است ، چه در بیمارستان باشید ، چه پزشک جراح باشید و یا فقط در مطب!

برخی بر این باورند که حوله های کاغذی یکبار مصرف ، بهداشتی ترین روش خشک کردن دست را ارائه می دهند.در حقیقت ، خشک کن های برقی برای استفاده در بیمارستان ها و کلینیک ها به دلایل بهداشتی توصیه نمی شوند.این نوع خشک کن ها می توانند باعث افزایش پراکندگی ذرات و میکروارگانیسم ها در هوا و آلودگی محیط شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *