ترموستات دیجیتال چگونه کارمی کند

ترموستات دیجیتال چگونه کارمی کند

ترموستات دیجیتال چگونه کارمی کند

اگر به راحتی بیشتر نیازهای گرمایش و سرمایش احتیاج دارید، احتمالاً مدت کمی را صرف دیدن و بهره برداری از ترموستات خانگی خود کرده اید. این دستگاه کوچک دستی سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع در خانه شما را کنترل می کند – دو قطعه تجهیزات که بیشترین انرژی را مصرف می کنند و دستگاه هایی که بیشترین تأثیر را در راحتی و کیفیت زندگی شما دارند در این روزهای افزایش قیمت انرژی.

ترموستات در اصل یک سوئیچ با گرما فعال است، یک ترموستات دارای یک سنسور دما است که باعث می شود سوئیچ باز یا بسته شود ، یک مدار الکتریکی که سیستم گرمایش یا سرمایش خانه را کند یا قطع کند. این کار می تواند بصورت مکانیکی یا از طریق مدار الکترونیکی انجام شود.

جهت کسب اطلاع از قیمت فروش المنت اینجا کلیک کنید.

ترموستات دیجیتال در مقابل ترموستات آنالوگ

این روزها به نظر می رسد همه چیز در حال دیجیتال شدن است. مشاغل خود را به صورت آنلاین بازاریابی می کنند، عکس های خیره کننده ای بر روی دوربین ها گرفته می شود ، کتاب ها به صورت الکترونیک خوانده می شوند و از تلفن های همراه به داده های GPS دسترسی پیدا می کند.

ترموستاتهای دیجیتال ترموستاتهای دقیقی هستند که نه تنها باعث آسایش بیشتر منزل یا محل کار شما می شوند بلکه در کاهش قبوض برق و کارآمد بودن انرژی نیز نقش دارند. برخلاف تلفن که تقاضا برای مصرف کنندگان محسوب می شود، ترموستات های دیجیتال برای اکثر نیازها هستند.

قدرت ترموستات دیجیتال

یک ترموستات پیشرفته، رفتارها و ترجیحات خانواده را می آموزد، این اطلاعات را هضم می کند و دما را مطابق با آن کنترل می کند – اساساً خودش برنامه نویسی می کند. با اتصال به Wi-Fi یک خانه ، می توان آن را از راه دور از طریق تلفن هوشمند یا لپ تاپ مدیریت کرد.

این واقعیت را در نظر بگیرید که ترموستاتهای آنالوگ حاوی جیوه در آنها هستند. آنها همچنین صفحه نمایش سخت برای خواندن دارند. از طرف دیگر ترموستاتهای دیجیتال از جیوه استفاده نمی کنند و از صفحه نمایش با نور پس زمینه برای آسانتر خواندن استفاده می کنند.

ترموستات دیجیتال چگونه کارمی کند این ترموستات را می توانید با دمای اتوماتیک و حتی پارامترهای خاصی در مواقعی که خانه نیستید، برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال: با ترموستات آنالوگ ممکن است A / C را برای 71 درجه تنظیم کنید. هنگامی که از خواب بیدار می شوید و به محل کار خود می روید ، A / C همچنان به خنک کردن خانه با 71 درجه ادامه می دهد ، و به طور موثری انرژی را در خانه خالی هدر می دهید.

با داشتن ترموستات دیجیتال می توانید برنامه ریزی کنید که دمای هوا هنگامی که در خانه نباشد تا 76-78 درجه برسد، و سپس فقط قبل از رسیدن به خانه فقط یک ساعت یا خنک کننده خانه را شروع کنید. به این ترتیب هنگامی که خانه نیستید ، دمای هوا راحت ، اما کارآمد است.

آیا جوانب مثبت از منفی بیشتر است؟

چه منفی؟ ترموستاتهای دیجیتال ممکن است بیشتر از نمونه های آنالوگ باشند ، ترموستات آنالوگ “ارزان” است ، اما هزینه های زیادی را در دراز مدت برای شما به همراه خواهد داشت زیرا کارآمد نیستند. از طرف دیگر یک ترموستات دیجیتال “گران” است اما با ساخت سیستم HVAC در بهینه ترین تنظیمات ، در دراز مدت شما را صرفه جویی می کند.

ترموستات دیجیتال همچنین با اجازه ندادن چرخه کوتاه کمپرسور به دلیل تأخیر در زمان داخلی ، از کمپرسور محافظت می کند.

یک ترموستات دیجیتال باعث راحتی بیشتر خانه یا محل کار شما نیز خواهد شد. ترموستاتهای دیجیتال نیز جیوه ندارند. بنابراین اگر در کل ایده آنالوگ و دیجیتال ترموستات دیجیتال منفی وجود دارد ، بزرگترین ترکیب استفاده از ترموستات آنالوگ است که به جیوه متکی است.

اگر با نصب ترموستات دیجیتال علاقه مند به صرفه جویی در هزینه و آسایش خانه خود هستید، امروز با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *