مزایا استفاده از دست خشک کن

مزایا استفاده از دست خشک کن

بهداشت دست جنبه بسیار مهمی در جلوگیری از شیوع بیماریهای واگیر دارد.به ما همیشه گفته می شود شستن دست ها برای جلوگیری از شیوع عفونت ها چقدر مهم است.با این حال ، آنچه بسیاری از مردم درک نمی کنند این است که روشی که ما دست های خود را بعد از شستن آنها خشک می کنیم نیز می تواند تأثیر بزرگی بر سلامتی ما داشته باشد.

دستشویی مکانی است که حضور میکروارگانیسم های ایجاد کننده بیماری ، نسبت به سایر مناطق بسیار زیاد است و اگر یک دستشویی برای مصارف عمومی منظور شود ، می توان غلظت میکروارگانیسم ها را در آنجا تصور کرد.

از آنجا که بسیاری از میکروب های بیماری زا از طریق لمس کردن گسترش می یابند ، دست خشک کن ها ساخته شدند تا افراد بتوانند دست های خود را خشک کنند ، بدون اینکه دستمال کاغذی را که برای استفاده مشترک در دستشویی های عمومی در دسترس است لمس کنند.

حفظ بهداشت دست با دست خشک کن

دستگاه های خشک کن دست نه تنها به حفظ بهداشت کمک می کنند ، بلکه در کاهش ضایعات حاصل از استفاده از حوله های کاغذی نیز کمک می کنند.

در حال حاضر نیز تولیدکنندگان ، سنسورهای جدید بدون لمسی به دست خشک کن ها اضافه کرده اند تا تمایل عموم مردم به گزینه های بهداشتی بیشتر را برطرف کنند.این خشک کن های دست ، محیطی کاملاً تمیز و عاری از میکروارگانیسم را برای شما فراهم می کنند.

صنعت خشک کن دستی به سرعت در حال رشد است.امروزه دستگاه هایی تولید شده اند که نیازی به تعمیر و نگهداری نداشته و عملکرد و کارایی بسیار خوبی را ارائه می دهند و همچنین انرژی کمتری مصرف می کنند.اما با این وجود ، هنوز هم دستمال های کاغذی بر بازار تسلط دارند.بطوریکه میتوان گفت تنها حدود 10 درصد از سرویس های بهداشتی به این دستگاه ها مجهز شده اند.

خشک کردن دست ها با خشک کن دست یا دستمال کاغذی

شکی نیست که خشک کن های دستی نسبت به حوله های کاغذی بسیار ارزان تر عمل می کنند.با وجود خشک کن ها ، نیازی به هزینه های قطع درختان ، حمل حوله های کاغذی و مواد شیمیایی موجود در فرآیند تولید حوله کاغذی و همچنین هزینه سفارش و ذخیره انبار نیست.

در ضمن خشک کن های دست نیز نسبت به حوله های کاغذی زباله های بسیار کمتری ایجاد می کنند.از همه بدتر این که ، بعضی از افراد حوله ها را به توالت می ریزند و باعث گرفتگی آنها می شوند.

فرآیند تبدیل درختان به حوله های کاغذی و حمل و نقل ، سوخت های فسیلی بیشتری را مصرف می کند ، در حالی که خشک کن های دستی فقط بعد از 10 سال استفاده نیاز به تعویض دارند.

دست خشک کن یکی از محصولات المنت سازی کوروش است.از دیگر محصولات این مجموعه میتوان به المنت حرارتی ، هیتر فشنگی و المنت آبگرمکن اشاره نمود.جهت اطلاع از سایر محصولات این مجموعه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *